sobota, 1 marca 2014

Szok na basenie.

Przyszedł czas na pójście na czeski basen.
Niby wszystko tak jak w PL, ale nie do końca...
Pod prysznicem ponad połowa kobiet ROZBIERA SIĘ DO NAGA!!! Toż to szok! Często chodziłam na basen w różnych miastach w Polsce, ale nigdy nie widziałam w zbiorowym prysznicu kobiety, która by zdjęła strój i odwiesiła go na wieszak. Moja gałka oczna i kora mózgowa zostały poturbowane, gdy zobaczyłam, że tu w basenowych prysznicach baby bez skrępowania pokazują ZOŚKI!
Jezus Maria! Co na to ksiądz?!

5 komentarzy:

  1. Mam nadzieje, że chociaż ładne były ;D Bo pamiętam jak na wakacjach dwie tłuste Niemki zaczęły się rozbierać przy basenie i do dzisiaj nie mogę wymazać tego widoku z czeluści mojej psychiki :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Natalia Siwiec może się schować z powrotem do lodówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. eee, nie przesadzajmy, w Polsce też nie jest to już aż taką egzotyką, a przynajmniej mnie to nie szokuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy potrzebujesz pilnej pożyczki dla biznesu lub muszą płacić rachunki na 3% stopy procentowej? Dajemy pożyczki dla indywidualnych i współpracy organów, począwszy od 5000 $ 20 mln $ maksymalny okres od 1 do 30 lat, jeśli tak nie odpowiedzieć (privateloantrust@gmail.com) +17063918293

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzejmie proszę o nie-spamowanie. https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.