poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Bogini fitnesu

My mamy naszą Ewę Chodakowską i Annę Lewandowską, które próbują zachęcić masy ludzi do ruchu i zdrowego stylu życia.

Zastanawiałam się, kto pełni podobną rolę w Czechach.

Nie musiałam długo szukać. To ona "znalazła mnie" :)

Na ścianie sklepu spożywczego w mojej wsi ktoś powiesił taki plakat:



Postanowiłam dowiedzieć się więcej na temat, kim jest pani Hanka i czym się zajmuje.
A oto efekty moich wykopalisk:
Hanka Kynychová jest trenerką i aktywistką, ma męża i trójkę dzieci. Ma własne fitness studio, udziela porad dotyczących ćwiczeń w telewizji, nagrywa płyty DVD z aerobikiem, jest  współautorką książki Tajemství životního stylu.

Obecnie jest w trakcie tournee po Czechach, podczas którego motywuje kobiety do ćwiczeń, udziela porad odnośnie ruchu i żywienia.

Założyła fundację, której celem jest m.in. wspomaganie dzieci z domów dziecka poprzez organizowanie dla nich zajęć sportowych. 
Pani Hanka stała się również twarzą kampanii przeciwko przemocy domowej wobec kobiet.

A teraz najlepsze :) 
Hanka Kynychova ma 47 lat (!)
Da się? :D









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.